Deze website gebruikt zogeheten functionele cookies om bezoekers in staat te stellen onze website te bekijken, tevens wordt gebruik gemaakt van analytische cookies om zo geanonimiseerde bezoekersstatistieken bij te houden. We plaatsen deze cookies om te zorgen dat de website goed functioneert, we de website kunnen analyseren en verbeteren. Meer informatie is beschikbaar in onze privacy policy

Ja, ik ga akkoord

Over Influencers Behind the Scenes  

Ontmoet 16 weken lang populaire influencers in COMM! Elk weekend geven YouTube helden zoals Gio, La Melanie en ouders Latooy, Kalvijn, GameMeneer, XLinktijger een Q&A, meet & greet, live sessie of workshop. Zo leer je alle ‘ins & outs’ van de wereld van de influencers.

Bekijk agenda >>

Wat zijn influencers en creators?

Waar de vorige generatie gillend gek werd van boybands, zijn jongeren tegenwoordig fan van #influencers en #creators. Dit zijn merkspecialisten met een heel bijzonder merk; zichzelf. Via social media hebben ze een fanbase gecreëerd die hen dagelijks volgt. Zo zijn ze de idolen anno nu.

Serious business

Het volgen van influencers is zinvoller dan het in eerste instantie lijkt. Door te kijken naar deze influencers leren jongeren hoe ze zich kunnen verhouden tot anderen. Identiteitsontwikkeling staat centraal in deze leeftijdscategorie en daardoor zijn jongeren emotioneel betrokken. Social influencers zijn, door hun grote fanbase, voor marketeers een waardevol kanaal om jongeren te bereiken. It’s serious business!

#IBTS route

Influencers en creators zijn niet meer weg te denken uit de samenleving. Daarom heeft COMM, in samenwerking met Fanfiber, een speciale #IBTS route samengesteld om het verhaal achter de influencers te vertellen. Langs 4 etages vind je unieke content van social influencers. Influencers Behind The Scenes!

Wat komt er allemaal bij kijken bij het influencer zijn? Hoe communiceren zij? Welke invloed hebben influencers op jongeren? Door wie worden ze gevolgd en waarom? Hoe bepalen ze met welke bedrijven ze willen samenwerken? Je ontdekt het allemaal in de #IBTS route, t/m 31 januari te zien in COMM.

Doe mee aan de #IBTS Challenge. Een kaart waarop 9 items staan uit het museum. Je hebt 15 minuten de tijd om deze te vinden! De Latooys gingen je al voor.

Koop tickets >>

Over COMM

We Whatsappen, praten, mailen en bellen de hele dag door zonder er bij stil te staan. In COMM ervaar je wat voor impact dat heeft op jou en jouw omgeving. Je vindt er alles over communicatie. Van postkoets tot the cloud en van spijkerschrift tot emoji. Lees meer over COMM.