COMM Academy

COMM is meer dan een museum

Volg een workshop of training bij COMM. Onze programma's zijn gericht op de impact van communicatie, op jezelf en op anderen. We geven je tools en inzichten van de toekomst.

Digitale etiquette

Hoe beïnvloed jouw gedrag op social media het imago van het bedrijf waarvoor je werkt? We mailen, appen, googlen en Facebooken de hele dag door. Ontdekt hoe nieuwe omgangsgvormen ook eisen stellen aan nieuwe omgangsregels. Discussieer mee over de do's en don'ts op de werkvloer.

Video-CV maken

Bedrijven zijn steeds meer geÏnteresseerd in de persoon achter het CV. Met een video-CV laat je jezelf zien. Je presenteert jezelf op een slimme en overtuigende manier. In deze workshop leer je jezelf goed presenteren in een pitch van 30 seconden en je kans op succes vergroten.

Webcare

Wat zeggen je klanten online over jouw bedrijf? En hoe kun je daar het beste op reageren? Deze vragen staan centraal in deze workshop. Social media hebben de wereld van de klantenservice definitief veranderd. Ontdek hoe je actief luisteren en monitoren gebruikt om je service te verbeteren en je klanten te verbinden. En gebruik deze kennis en inzichten om een webcare-strategie uit te stippelen.

Slecht nieuws

Wat als nepnieuws over jouw bedrijf gaat? Kruip in de huid van een nepnieuwsmaker en ontdek wat de gevolgen zijn van zijn berichten. Je leert trucs en technieken om nepnieuws zelf toe te passen, waardoor je nepnieuws in de toekomst sneller herkent en weet welke tegenreactie zinvol is.

Ben je geïnteresseerd in onze workshops en trainingen?  Neem contact op met Team COMM via 070 330 75 70 of mail Team Comm.

Beeld Lab

Jouw workshop in COMM Academy?

De communicatieworkshops en -trainingen ontwikkelen we samen met verschillende partners. Ben je zelf een expert en heb je een workshop of training die echt niet mag missen in het programma van onze COMM Academy? Neem dan contact op met Team COMM.

Bewaren

Bewaren