Deze website gebruikt zogeheten functionele cookies om bezoekers in staat te stellen onze website te bekijken, tevens wordt gebruik gemaakt van analytische cookies om zo geanonimiseerde bezoekersstatistieken bij te houden. We plaatsen deze cookies om te zorgen dat de website goed functioneert, we de website kunnen analyseren en verbeteren. Meer informatie is beschikbaar in onze privacy policy

Ja, ik ga akkoord

Workshop Bind je klanten met Social media

Wat zeggen klanten online over jouw bedrijf? En hoe kun je daar dan het beste op reageren? Dat zijn de vragen die centraal staan in de workshop ‘Bind je klanten met sociale media’. Deze workshop is geschikt voor bedrijven en organisaties die willen starten met webcare-activiteiten, óf die de eerste stappen al hebben gezet, maar webcare naar een hoger plan willen tillen. Sociale media hebben de wereld van klantenservice definitief veranderd. In een interactieve sessie onderzoek je met de deelnemers hoe zij actief luisteren en monitoren kunnen gebruiken om hun service te verbeteren en klanten te binden. Je behandelt daarbij vragen als: Wat is de juiste tone of voice voor jouw bedrijf? Hoe snel moet je reageren? Wie vertrouw je toe om online vragen te beantwoorden? Maar ook: hoe ga je om met lastige discussies en wat doe je wanneer zich een bedrijfscrisis voordoet.