Social Media Week Holland (#SMWNL) zit er weer op! Van 14 tot en met 16 november stond het COMM – Museum voor Communicatie in Den Haag in het teken van de nieuwste inzichten en trends op het gebied van marketing, communicatie, social media, technologie en innovatie.

Medewerkers van tientallen bedrijven en organisaties lieten zich bijpraten over digitale ontwikkelingen uit de hele wereld. COMM was hiervoor de perfecte locatie. Er was voldoende ruimte om te netwerken in de Lounge, waar ook voor een heerlijke lunch werd gezorgd. Daarnaast vonden de sessies plaats in de verschillende zalen die COMM rijk is, zoals de monumentale Eventzaal of de hypermoderne Newsroom.

Het thema dit jaar was ‘closer’, dat verwijst naar de kracht van technologie om mensen dichter bij elkaar te kunnen brengen. Bezoekers konden luisteren naar meer dan honderd sprekers van bijvoorbeeld Tikkie, Google, Reddit, Lidl Nederland en het Wereldvoedselprogramma van de VN.

De Social Media Week wordt ieder jaar in 25 steden georganiseerd, zoals in Den Haag, Londen, Toronto en Zürich. Woensdagochtend 14 november ging SMWNL van start. Vrijdagmiddag werd SMW leuk afgesloten met een happy hour.

Benieuwd?

In 2019 vindt #SMWNL plaats van 13 t/m 15 november met wederom COMM als hoofdlocatie. Ben jij erbij?