Overzicht zalen

Overzicht van de zalen

Eventzaal (250 personen)

De grootste ruimte bevindt zich op de begane grond. De sfeervolle eventzaal in de oude Theosofentempel heeft hoge plafonds en een goede akoestiek. Deze ruimte is uitermate geschikt voor een congres of een inspiratiesessie, maar ook voor een (walking)dinner, receptie of bruisend feest. Een prachtige ruimte die bovendien verruimd kan worden naar aangrenzende ruimten, zoals Het Hart en de Lounge.

Newsroom (150 personen)

In de ultramoderne, interactieve Newsroom vind je een indrukwekkend wandvullend scherm en een gigantisch soundsysteem. Daarmee is deze ruimte bijzonder geschikt voor productlanceringen, kick-of meetings, bedrijfspresentaties en persconferenties.
Wil je de bijeenkomst online laten volgen? Laat het ons weten, wij zorgen ervoor!

Newsroom

Extra: Newsroom Special

Wil je je relaties, personeel of partners laten zien wat de impact van Social Media op jouw organisatie is? Verrijk je bijeenkomst dan met de Newsroom Special, waarbij je deze impact van Social Media in een op maat gemaakt pakket voor jouw organisatie, op het grote scherm realtime kunt volgen.

Vergaderzalen – van 6 tot 40 personen

State of the Art vergaderen in één van onze vijf vergaderzalen. Vergaderen in het decor van communicatie, hoe inspirerend is dat? Uiteraard zijn de vergaderzalen uitgerust met de meest geavanceerde technieken. Razendsnel internet, een touchscreenmonitor en videoconferencing-mogelijkheden zijn beschikbaar om het vergaderen zo efficiënt mogelijk te maken.
Wil je inspiratie opdoen of je vergadering verrijken met een communicatieworkshop of -training? Dat kan. Bekijk de mogelijkheden hier.

Het Lab

Ontdek allerlei vormen van communicatie in deze onderzoeksruimte. Het Lab is ideaal voor het volgen van workshops of te gebruiken voor eigen trainingen en brainstormsessies in een inspirerende omgeving.

Boardroom

What’s in a name? De Boardroom is dé plek om bijeen te komen met bestuurders, aandeelhouders, commissarissen, toezichthouders of de directie. Ook heel geschikt voor clubs en verenigingen zonder eigen huis. Deze exclusieve locatie in de COMM Club heeft een luxe uitstraling en veel comfort. Een fijne, discrete plek voor besloten besprekingen. Uiteraard met modern presentatieapparatuur.

Club

De Club is de exclusieve ruimte voor de leden van COMM. Onze leden zijn professionals uit het bedrijfsleven, van maatschappelijke organisaties en uit de media en politiek. Zij ontmoeten elkaar doordeweeks op onze fraaie locatie met alle denkbare faciliteiten en service, in het museale decor van de museumbibliotheek. In het weekend is deze ruimte af te huren voor besloten ontvangsten.

Kies je evenement

Vergaderen

Kom vergaderen, in alle rust. In het comfortabele decor van communicatie met de meest moderne vergaderfaciliteiten zoals videoconferencing en een touch-screenmonitor. Er zijn drie kleine vergaderzalen voor maximaal 8 personen en twee grote vergaderzalen tot maximaal 40 personen.

Wil je even ontspannen en inspiratie opdoen tijdens de vergadering? Ontdek dan de kracht van communicatie in ons museum, combineer je vergaderarrangement met de COMM Hack Tour of laat je inspireren door een workshop uit onze COMM Academy.

  • Faciliteiten

In onze moderne vergaderzalen is alles aanwezig wat je nodig hebt voor presentaties, conferenties en online vergaderen. Wij verzorgen eten en drinken van hoge kwaliteit.

Beeld vergaderzaal

  • Arrangementen

Wij bieden keuze uit verschillende vergaderarrangementen. Voor ieder wat wils. Een halve dag vergaderen? Dat kan! Exclusief vergaderen in een luxe boardroom anno nu? Ook dat kan! Bekijk de verschillende mogelijkheden en prijzen hieronder.

4 uur vergaderen vanaf 37,50
4 uur vergaderen inclusief lunch vanaf 55,00
8 uur vergaderen inclusief lunch vanaf 79,00

  • Club Executive vergaderen

8 uur vergaderen in de Boardroom inclusief luxe lunch vanaf 99,00 

Prijzen zijn exclusief BTW en geldig voor groepen van 8 tot 25 personen. 

Vergaderen met een grotere groep? Ons salesteam informeert je graag over de mogelijkheden.

Combineer je vergadering met een borrel of een diner. Onze chef verzorgt met veel passie en zorg een aangeklede borrel, een informeel buffetdiner of een uitgebreid diner. 

Webinar

Wil je een (live)webinar organiseren? Dan ben je bij COMM aan het juiste adres. We hebben een eigen webinarstudio die perfect is om een webinar op te nemen. Natuurlijk met voldoende mogelijkheden voor beeld, geluid én interactie.

Met livebeeld en interactie kun je veel mensen bereiken, op welke plaats dan ook. Zet het webinar in voor contentmarketing, om leads te genereren, bij het trainen van mensen of voor het informeren van grote aantallen mensen tegelijk.

Congres

Ben je op zoek naar een inspirerende omgeving voor een congres? COMM is een fantastische locatie voor een congres, symposium of conferentie. Onze locatie bruist, ademt en ís communicatie en zal elke bijeenkomst inspireren en kracht bijzetten. Onze grootste ruimte biedt plaats voor congressen tot 250 personen. Voor subsessies hebben we diverse zalen beschikbaar.

Wil je het evenement opnemen of live streamen? Dan zorgen wij daarvoor. Onze audiovisuele middelen zijn van hoge kwaliteit zoals je van een Modern Museum voor Communicatie mag verwachten.

Over de inhoud van de bijeenkomst denken we graag met je mee. Ons team helpt je ook graag met het boeken van dagvoorzitters, facilitators en andere (keynote)sprekers.

Recepties, diners en bedrijfsfeesten

In COMM kun je prachtige bedrijfsfeesten, recepties of diners organiseren. De mogelijkheden zijn eindeloos in onze sfeervolle en moderne zalen. Door zalen te combineren hebben wij ruimte voor groepen tot wel 650 personen.
Onze specialisten adviseren graag over het live entertainment, de culinaire invulling en aankleding op maat.

Beeld Eventzaal met diner